Start inschrijvingen kinderen geboren in 2022

Sint-Rita Algemeen

Vanaf maandag 15 januari start voorrangsperiode 1 voor inschrijvingen voor het schooljaar 2024-2025.

Deze eerste periode geldt voor kinderen die reeds een broer of zus op onze school hebben en voor kinderen van personeel, geboren in 2022 en eerder.

Komt jullie kind in aanmerking voor deze voorrangsperiode? Neem dan contact op met directeur Luc Kempeneers via 0474/415642 of beleidsondersteuner Chris Houwaer via 0499/356425.Vervolgens maken wij een afspraak om de documenten in orde te brengen. Dit kan tijdens de schooluren van 8u30 tot 16u. Op woensdag tot 12u.

Let wel, de voorrangsperiode eindigt op vrijdag 9 februari. Indien je peuter/kind in deze periode niet werd ingeschreven, moet hij/zij wachten tot de aanmeldperiode of de vrije inschrijvingen.