Aanmelden en inschrijven in de Sint-Ritaschool

Sint-Rita Algemeen

Vanaf dinsdag 27 februari start de tweede voorrangsperiode/de aanmeldperiode om in te schrijven in onze school.

Voor wie geldt dit? Voor alle kinderen geboren in 2022. Voor alle kinderen die in het schooljaar 2024-2025 naar een andere school wensen te gaan.

Aanmelden kan bij je thuis via de computer. We helpen je ook graag op school met het aanmelden. Hiervoor dien je wel eerst een afspraak te maken. Aanmelden kan van dinsdag 27 februari 2024 vanaf 11u tot en met dinsdag 19 maart 2024 tot 16u.

Dit gebeurt online via www.naarschoolinsinttruiden.be. Zonder deze aanmelding, kan je niet inschrijven in periode 2.

Ten laatste op vrijdag 19 april 2024 krijg je via e-mail een ticket. Met dit ticket kan je jouw kind, na afspraak, inschrijven in onze school tussen maandag 22 april 2024 en maandag 13 mei 2024 en dit tijdens de openingsuren van de school (9u - 16u, op woensdag tot 12u).