Dag van de sportclub

Lagere school GAZO

Op woensdag 18 september was er weer de jaarlijkse dag van de sportclub. Naar jaarlijkse gewoonte hebben we de kinderen weer opgeroepen om massaal hun sportkleren aan te trekken zodat ze hun lievelingssport konden tonen. Voor degenen die niet in een sportclub zijn, vroegen we om zich zo sportief mogelijk te kleden.

Dit werd heel goed opgevolgd. Proficiat hiervoor. Na het belsignaal hebben we van alle klassen een foto gemaakt. De 3 klassen die voor ons het meest origineel, sport minded, leuk,… waren, hebben we beloond met een parcours in de turnzaal dat ze voor een kwartier mochten doorlopen. In dit parcours kwamen de populairste sporten aan bod (voetbal, basketbal, hockey,turnen,…)

Omdat de keuze zo moeilijk was hebben we uiteindelijk 4 klassen geselecteerd. Liever hadden we het alle klassen gegund maar dit was niet haalbaar vanwege tijdsgebrek.

Toch was het een geslaagd initiatief en ben ik verheugd te zien dat er zo veel kinderen van onze school actief lid zijn van een sportclub. In onze rubriek 'IN BEELD' kunnen jullie al onze sportieve klassen bewonderen.

Meester Gert