Een hartje voor onze kleuters en hun ouders!

Kleuterschool De Brug

Dag lieve kleuters en ouders van kleuterschool De Brug,

Hoe is het met jullie?

Van de juffen en meesters vernemen we dat zowat iedereen contact heeft met zijn eigen klasje. Gelukkig maar want we kunnen ons voorstellen dat jullie je juf, je meester maar zeker ook jullie vrienden heel erg missen.

Dit gemis voelen wij ook. We zijn gelukkig nog fit en gezond zodat we elke dag op school kunnen zijn. Maar eerlijk, zonder jullie is er niet veel aan. De rust die we ervaren voelt vreemd aan maar bovendien is het heel stil op school. De anders zo vrolijke geluiden vanop de speelplaats zijn weggevallen. Het geroezemoes vanuit de klassen is stilgevallen. Het vrolijk gekakel, het roepen, het enthousiaste gepraat is ….compleet verstild.

Het lijkt alsof we dit schooljaar precies twee maal grote vakantie hebben.

Maar deze speciale pauze is echt nodig om het vervelende virus wat de wereld nu  in zijn greep heeft te verslaan.

Samen met alle juffen en meesters doen we ons uiterste best om deze periode voor jullie zo zinvol mogelijk in te vullen.Maar er gaat toch niets boven een gewone schooldag.

Wij kijken er alvast naar uit om jullie weer te zien binnenstappen in De Brug, Kabouterland en de lagere school.

Dit kan enkel zo vlug mogelijk gebeuren wanneer we met z’n allen de richtlijnen van de overheid goed opvolgen. Probeer deze ook zo verder te zetten tijdens de paasvakantie. Maar hiernaast mag je zeker niet vergeten te genieten van jullie gezin, jullie huisdieren, de zon, je tuin en je creativiteit in het omgaan met de corona voorschriften. Het zal achteraf misschien nog leuke verhalen opleveren.

Beste mama’s en papa’s.

We willen jullie ook van harte danken voor alle goede zorgen voor jullie, onze kinderen. We beseffen dat dit niet altijd eenvoudig is maar samen proberen we er ook in de komende weken het beste van te maken.

Geniet ondertussen van de paasvakantie maar vooral zorg goed voor jezelf, je gezin en allen die je dierbaar zijn.

Directeur Luc, juf Chris, juffen, meesters en ondersteunend personeel van de Sint-Ritaschool