Info betreffende aanmeldingen 2020-2021 in Sint-Truiden

Sint-Rita Algemeen

Update 18/03/2020

De digitale aanmeldingen voor het schooljaar 2020-2021 voor het basisonderwijs in Sint-Truiden blijven gewoondoorgaan tot en met dinsdag 31 maart 2020.

Dit zijn de richtlijnen van het Agentschap voor Onderwijsdiensten voor alle scholen in Vlaanderen die ‘digitaal aanmelden’hanteren.
Dit betekent dus dat er op dit ogenblik nog steeds kan aangemeld worden via de website www.naarschoolinsinttruiden.be (tabblad aanmeldingen ’20-’21). Wij vragen danook met aandrang dat alle ouders met kinderen geboren in 2018 zich via deze wegnog digitaal aanmelden.

Heeft u hulp nodig bij het aanmelden, neem dan telefonisch contact op met de LOP-deskundige Wim Verkammen via 02/553 07 11(bereikbaar elke weekdag van 9.00 tot 16.00)

Wij houden u via deze weg op de hoogte van alle verdere updates van aanmeldingen en inschrijvingen voor het basisonderwijs in Sint-Truiden.

Meer info:    https://onderwijs.vlaanderen.be/nl/update-coronavirus-richtlijnen-onderwijs-verduidelijkt

Nog vragen:  Wim Verkammen LOP-deskundigeAGODI, 02 553 07 11 of wim.verkammen@ond.vlaanderen.be