Proclamaties

Sint-Rita Algemeen

Ook dit schooljaar studeren er weer een heleboel kinderen aan de Sint-Ritaschool af. Enerzijds zijn er onze kleuters van de derde kleuterklas die afscheid nemen van hun juf en de grote stap naar het eerste leerjaar zullen maken. Anderzijds studeren maar liefst 53 jongens en meisjes uit het 6e leerjaar af aan de lagere school. Zij trekken nu met een flink gevulde rugzak de wijde wereld in.

Op dit ogenblik wachten wij nog op de proclamatie protocollen van onze interne preventiedienst. We hopen van harte dat we alle ouders mogen ontvangen om samen met ons dit bijzondere moment in het leven van hun kind te kunnen bijwonen.

We bezorgen u alvast alle data:

* maandag 21 juni: proclamatie kleuterschool De Brug (indien met ouders om 16u)

* donderdag 24 juni: proclamatie kleuterschool Kabouterland (indien met ouders om 18u)

* dinsdag 29 juni: proclamatie 6e leerjaar lagere school (indien met ouders om 19u30)