ELK KIND IS UNIEK!

Rode Neuzen Trap Run

Sint-Rita Algemeen

Alle jaren

Vorige vrijdag hebben alle leerlingen en leerkrachten van de lagere school gedurende een uur hun beste beentje voorgezet in de Sint-Rita Trap Run. Deze loop- en/of wandelactie stond volledig in het teken van ons Rode Neuzen Project. Het parcours liep via de grote trap, rond de speelplaats en door de gangen van onze lagere school in de GAZO. Op zich al een hele belevenis.

De opbrengst via sponsoring deed ons duizelen. Het totale bedrag van alle acties zullen we bekend maken op vrijdag 29 november tijdens een slotactiviteit in de lagere school.

Om nog wat na te genieten van deze actie maakte meester Thomas een keitof filmpje. Dit filmpje vinden jullie terug in de rubriek IN BEELD onder SINT-RITA TV. Alvast proficiat aan iedereen.