Scholenveldloop

Lagere school GAZO

Op donderdag 15 oktober vond onze scholenveldloop plaats. Door de geldende corona maatregelen kon de klassieke veldloop met alle scholen samen niet doorgaan. Elke school kon op een bepaald tijdstip met de verschillende klassen komen lopen. Met de hulp van de sportdienst van de stad Sint-Truiden maakten we er een heuse Halloween veldloop van. Met een aangepast parcours met de nodige hindernissen en vreemde snuiters onderweg werd dit een echte belevenisveldloop. Onze kids hebben er met volle teugen van genoten.

Een dikke proficiat aan de sportdienst van onze stad voor de toffe, puike en vooral veilige organisatie! Ook een welgemeende dank je wel aan onze turnmeesters om dit evenement mee in goede banen te leiden. Ook dank je wel aan onze ouders/supporters om zich aan de afspraken te houden! Top!!

In de rubriek IN BEELD en onder dit bericht kan u van elk leerjaar enkele sfeerfoto's terugvinden. Veel plezier!