Sint-Ritaschool steunt Rode Neuzen Dag

Sint-Rita Algemeen

De Rode Neuzen actie is sinds enkele jaren een begrip geworden in Vlaanderen. Ook onze school doet dit jaar mee!

Dit jaar zamelen we geld in voor schoolprojecten die jongeren meer ruimte geven en inzetten op hun mentale, sociale en fysieke weerbaarheidEen gezonde geest hoort immers thuis in een gezond lichaam.

De komende weken zullen we in onze 3 vestigingen diverse acties houden. Zo verkopen we soep en wafels, zetten we ons beste beentje voor in een heuse Sint-Rita Trappen Run en organiseren we een kalenderverkoop (enkel De Brug). Van al deze acties worden jullie via een boekentas briefje op de hoogte gehouden.

Voor en na schooltijd verkopen we ook Rode Neuzen gadgets aan €5. Je kan kiezen uit Rode Neuzen pennen, Rode Neuzen sleutelhangers en de enige échte Rode Neuzen.

Steun onze acties want met het ingezamelde geld willen we onze speelplaatsen in de drie vestigingen omvormen tot Goed Gevoel Speelplaatsen.

Jullie doen toch ook mee?!!!