ELK KIND IS UNIEK!

Update maatregelen coronavirus voor onderwijs

Sint-Rita Algemeen

Alle jaren

De drastische maatregelen die de federale overheid genomen heeft om het corona virus in te dijken hebben ook hun weerslag op het onderwijs.

Op dit ogenblik wordt er door heel wat mensen en instanties hard gewerkt om de opvang voor de komende  weken te organiseren. Van zodra we hier zicht op hebben communiceren we dit zeker naar jullie toe.

Voor vandaag vragen we om afwezigheden van leerlingen niet meer telefonisch door te geven. Dit om het secretariaat niet te overbelasten.

Wat moet je nu al weten?

• de bestelde warme maaltijden voor volgende week worden geannuleerd. Er zal de komende weken geen warme middag of soep worden voorzien.
  • kinderen die vanaf volgende week in de opvang zouden blijven voorzien dus hun eigen lunchpakket.
  • de schoolfotograaf wordt uitgesteld naar een latere datum.
  • er worden in de lagere school geen rapporten voor de paasvakantie uitgereikt.

Brief opschorting van de lessen wegens Corona

We houden jullie verder op de hoogte via Questi of de website van onze school. Ondertussen bewaren we de kalmte.

directie en leerkrachten