Vrije inschrijvingen in de Sint-Ritaschool

Sint-Rita Algemeen

In onze school zijn de vrije inschrijvingen in alle vestigingen van start gegaan. Hebt u interesse in onze school? Neem dan zeker een kijkje op deze website. Of vlieg in de filmpjes met ons vliegertje mee doorheen al onze vestigingen.

Op de website 'naarschoolinvlaanderen' kan je zien hoeveel plaatsen er per leeftijd of per leerjaar nog beschikbaar zijn.

Heb je graag nog wat extra info of wens je je zoon/dochter in te schrijven? Aarzel dan niet en neem contact op met de directie op het nummer 0474/415642 of de beleidsondersteuner van onze kleuterscholen op het nummer 0499/356425.

Inschrijven kan tijdens de schooluren tot en met dinsdag 5 juli. Na de zomerbreak zijn we er terug vanaf maandag 22 augustus.

Alvast welkom in onze school!