Zeeklas dagverslag 3

Lagere school GAZO

6e leerjaar

Hieperdepiep voor Tessa! Met z’n allen zongen we luidkeels voor ons feestvarken van vandaag. De stemmen waren meteen gesmeerd voor al weer een nieuwe dag.

Regenjas ✔

Wandelschoenen ✔

Picknick ✔

Klaar voor een tramritje naar De Panne. Volgens de juffen en meesters gingen we naar het natuurreservaat en het visserijmuseum. Onze super sociale kinderen sloegen al snel een babbeltje op de tram met enkele lieve mensen. Zo kwamen ze te weten dat het visserijmuseum niet in De Panne lag? We stapten af aan de tramhalte van Plopsaland.

Jammer maar dit jaar paste dit niet meer in het budget van de leerkrachten.Helaas vonden we de ingang van het natuurreservaat nergens. Dan maar terug richting Plopsaland voor een groepsfoto. De leerlingen riepen meester Thomas na om een mooie foto te maken. ‘CHEESE’, ‘DIEPVRIESKIEKEN VAN DE ALDI”, “WIJ GAAN NAAR PLOPSALAND!!” Sommigen hadden het meteen door, anderen konden hun oren niet geloven. Ondanks het onstabiele weer werd het een topdag. Wat konden die juffen en meesters toneel spelen en liegen!

De uitzinnige kreten spraken boekdelen.

Na het avondeten nog een klein uurtje alle aandacht op die leuke quiz vragen en daarna… was het zeer snel stil in alle kamers. We zijn er zeker van dat ze heel goed gaan slapen en dromen.

Tot morgen!!

Andere albums van deze vestiging